Технології проблемного навчання
Технологія проблемного навчання найбільш популярна у всіх сферах освіти.
Проблемне навчання отримало свою назву в
зв'язку з тим, що його моделювання спрямоване на створення інноваційної
пізнавальної середовища. Під час проблемного навчання
вчитель не повідомляє знання в готовому вигляді, а ставить перед учнем завдання
(проблему), зацікавлює його, викликає в нього бажання знайти спосіб її
розв’язання.
Надзвичайно ефективним є такий вид роботи, як кейс-метод (від англ. саsе studу – вивчення ситуації), відомий у
вітчизняній освіті як метод ситуативного навчання на конкретних прикладах).
Кейс-метод дає змогу наблизити
процес навчання до реальної практичної діяльності спеціалістів. Він сприяє
розвитку винахідливості, вмінню вирішувати проблеми, розвиває здібності
проводити аналіз і діагностику проблем, спілкуватися іноземною мовою.
На мою думку, використання кейсів в навчанні дітей іноземної мови є актуальним,
адже працюючи в режимі реальних ситуацій
діти найбільше наближаються до реального мовлення. Окрім цього, працюючи
у такому форматі вчаться шукати вихід з критичних ситуацій, нестандартно
мислити про вирішенні життєвих негаразд та не боятися труднощів у майбутньому.