Технології проблемного навчання


 https://videouroki.net/img/files/uf/2016/03/98731740-1457962460.jpg
Технологія проблемного навчання найбільш популярна у всіх сферах освіти. 

Проблемне навчання отримало свою назву в зв'язку з тим, що його моделювання спрямоване на створення інноваційної пізнавальної середовища. Під час проблемного навчання вчитель не повідомляє знання в готовому вигляді, а ставить перед учнем завдання (проблему), зацікавлює його, викликає в нього бажання знайти спосіб її розв’язання.

Надзвичайно ефективним є такий вид роботи, як кейс-метод (від англ. саsе studу – вивчення ситуації), відомий у вітчизняній освіті як метод ситуативного навчання на конкретних прикладах).

 http://maryanivkaschool.klasna.com/uploads/org4018/articles_1453919159_42159_original.jpg
Кейс-метод дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності спеціалістів. Він сприяє розвитку винахідливості, вмінню вирішувати проблеми, розвиває здібності проводити аналіз і діагностику проблем, спілкуватися іноземною мовою.

На мою думку, використання кейсів в навчанні дітей іноземної мови є актуальним, адже працюючи в режимі реальних ситуацій  діти найбільше наближаються до реального мовлення. Окрім цього, працюючи у такому форматі вчаться шукати вихід з критичних ситуацій, нестандартно мислити про вирішенні життєвих негаразд та не боятися труднощів у майбутньому.