Інтерактивні технології
Інтерактивне навчання - навчальний
процес, який відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів. Це
- взаємонавчання, де і учень, і вчитель
є рівноправними, рівнозначними суб’єктами навчання, розуміють, що вони роблять,
рефлектують з приводу того, що вони знають, вміють і здійснюють.
Інтерактивне навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Воно ефективно сприяє формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співпраці, взаємодії, дає змогу вчителю стати лідером колективу.
Інтерактивне навчання передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне вирішення проблеми на основі аналізу обставин та відповідної ситуації. Воно ефективно сприяє формуванню навичок і вмінь, виробленню цінностей, створенню атмосфери співпраці, взаємодії, дає змогу вчителю стати лідером колективу.
Використання інтерактивних методів на уроці заохочує дітей до навчальної діяльності,
робить сам процес навчання цікавим. Майже всі учні мають бажання оволодіти
іноземною мовою, але, зіткнувшись із різноманітними труднощами на шляху до
досягнення мети, їх мотивація може знижуватись, зникає активність, погіршується
успішність.
Щоб зробити заняття дійсно захоплюючими, слід частіше застосовувати різноманітні види навчальної діяльності, виступати в ролі вчителя, організатора спілкування, опонента в дискусіях. На кожному етапі уроку англійської мови можна використовувати різноманітні інтерактивні технології та методи, яких є велика кількість. Найпоширеніші: мозковий штурм, незакінчене речення, асоціативний кущ (гронування, мєйн-мєп), мікрофон.
Щоб зробити заняття дійсно захоплюючими, слід частіше застосовувати різноманітні види навчальної діяльності, виступати в ролі вчителя, організатора спілкування, опонента в дискусіях. На кожному етапі уроку англійської мови можна використовувати різноманітні інтерактивні технології та методи, яких є велика кількість. Найпоширеніші: мозковий штурм, незакінчене речення, асоціативний кущ (гронування, мєйн-мєп), мікрофон.
Незалежно від того, який
інтерактивний метод ви обираєте, ви ставите перед собою ціль – зацікавити та
активізувати розумові здібності дитини, що є прямим шляхом для успішного
засвоєння матеріалу.